četvrtak, 21. svibnja 2015.

ZAHVALNICA I MOLITVA BOGU


Tvoja je slava Svevišnji,
u svoj dobroti Tvojoj ona stanuje!
Tebi je namjenjena hvala, čast i slava,
kliktaji duše i zahvalnost srdaca!
Hvalimo Te u tvojoj veličanstvenosti
i našoj poniznosti!

Majčice rajska, utočište bolnih, nezbrinutih,
neka te Gospodin obasjava licem svojim
i šalje u pohode nama!

Nebesa i Zemlja kliču Ti bez prestanka,
jer si milostiv i praštaš puku svom!
U rijeku života pozivaš nas,
na novo krstiš u Duhu Svom presvetom!

Hosana na visini nebeskoj,
neka se zazrcali nada na Zemlji!
Aleluja Kralju svega vidlivoga i nevidljivoga!

Slava Ti Jahve na svakom danu
koji krasiš Suncem, kišom milosti,
Mjesecom i zvijezdama!

Svako stvorenje nek se klanja Svevišnjem,
jer On je jedini svet, svet i presvet!

Žrtveni Jaganjac neka primi zahvalne duše,
te ih obasja blagoslovom iz rana svojih spasonosnih!

Sva stvorenja Božja slavite Trojedinoga Boga,
kličite mu bez prestanka,
jer nema nigdje nikoga kao što je On,
vladar je svih vladara,
u ljubav čistu i mir blaženi
poziva narod svoj!

Sveti Mihaele zapovjedi u ime Isusovo anđelima svetim,
da sa Nebesa krenu u obranu Zemlje!

Jahve sačuvaj nas po Gospodinu Isusu Kristu,
Tvome preljubljenome sinu!

Slava Ti i vječna hvala u ime mene
i svih mojih najmilijih!
U ime onih koji će progledati,
ja podižem glas! Molim unapred za njihov spas,
molim Te Gospode uđi im u srce da ih preplavi ljubav prema Tebi!
Da nakon ove pjesme i molitve zahvalnice, shvate sve!

Jedino Tvoja ljubav podiže nas iz mrtvih!
Molim da shvate, da se obrate Jahve dobri, čuj me,
blagoslovi moje ufanje!

Od ♥ Tvoja apostolica Ana Emanuela Šimunić, 21.05.2015.

~ inspirirana psalmima:

POTICAJ NA HVALU I BOŽJU, od svetog Franje Asiškog;

Bojte se Boga i dajte mu slavu (Otk 14,7).

Dostojan je Gospodin primiti hvalu i čast (Otk 4,11).

Svi koji se bojite Gospodina hvalite njega (Ps 21,24).

Zdravo, Marijo, milosti puna, Gospodin s tobom (Lk 1,28).

Neka ga hvale nebesa i zemlja (Ps 68,35)

Sve rijeke, hvalite Gospodina (usp. Dan 3,78).

Ovo je dan što ga učini Gospodin:
kličimo i radujmo se njemu (Ps 117,24).

Aleluja, Aleluja, Kralju Izraelov (Iv 12,13)!

Sve što god diše, Gospodina neka slavi (Ps 150,6).

Hvalite Gospodina jer je dobar (Ps 147,1);
svi koji ovo čitate,
blagoslivljajte Gospodina (Ps 103,21)!

Sva stvorenja, blagoslivljajte Gospodina (usp. Ps 103,22).

Sve ptice nebeske, blagoslivljate Gospodina (Dan 3,80).

Hvalite, sluge Gospodnje,
hvalite ime Gospodnje (Ps 113,1).

Mladići i djevojke, hvalite Gospodina (Ps 148,12).

Dostojan je zaklani Jaganjac primiti hvalu, slavu i čast (Otk 5,12).

Blagoslovljeno bilo Sveto Trojstvo i nerazdijeljeno Jedinstvo (misa presv. Trojstva).

Sveti Mihaele arhandele, brani nas u boju (misa sv. Mihaela)

B.V.B lipi moji, slava Gospodinu na pjesmi i sv. Franji na pouki! :)

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...