ponedjeljak, 18. svibnja 2015.

GOSPA OD ANĐELA, PORCIJUNKULA


Prvi franjevački dani, 2.08.1208. se slavi!
Obraćenje sv. Franje slavimo, Boga hvalimo!
Porcijunkula postah crkvica oprosta,
po želji sveca brižnoga!
Svi koji se u franjevačkim crkvama
ispovjede, pričeste, pohode župu ili crkvu,
tada mogu dobiti potpuni oprost, te
izmolivši Vjerovanje, Oče naš i pomole se za nakanu Svetog Oca!

Slavimo Gospu od anđela, sjećamo se svoga anđela čuvara,
koji nikada ne spava, da bi brinuo o nama!

Pomirba vjernika traje,
Gospodin nam snagu daje!
Sjećamo se prolite Kristove krvi,
koja našu bol smrvi!

Sjećamo se riječi svetog Franje,
da iz krila Očevog Isus
ponizno dolazi svaki dan,
na oltar u svećenikove ruke,
da nam daruje milost,
i smiri naše muke!

Šapat iz ♥ mog!
Lipi moji prijatelji, čitatelji...
Bog vas blagoslovio snagom Duha Svetoga,
uz zagovor Blažene Djevice Marije
i svetaca Franje i Klare! :)

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...