ponedjeljak, 18. svibnja 2015.

RAZMATRANJE POSLIJE MOLITVE SV. KLARI


Molitva u potrebi


Sveta Klaro, kada su se vojnici,
s namjerom ubijanja i uništavanja,
popeli na zid tvojega samostana Svetoga Damjana,
ti si pala ničice i blago prošaptala svoju molbu
Isusu u Presvetom Sakramentu.
I On je odmah odgovorio:
Ja ću vas uvijek čuvati!
Moli i danas kao što si nekoć molila.
Reci Isusu oju molbu,
govori mu o mojoj nevolji i mojoj brizi za one koje ljubim,
za našu zemlju i za sve ljude u potrebi.
(Spomeni i svoju posebnu nakanu.)
Pouzdajem se da ću ja i svi za koje molim
po tvom moćnom zagovoru
primiti ljubav i zaštitu od Gospodina. Amen.


Sjeti se sveta Klaro samostana ovoga Svijeta,

te ih zagovorom svojim zaštiti,

u ime Isusovo!

Čuvaj nas sveta ljubavi, Bože Trojedini!

Sjeti nas se u poniznoj molitvi,

bol nam otkupi, srce blagoslovi!

Od srca mog! :)


Srcem čistim, poniznim utječimo se zagovoru sv. Klare u ime Isusovo, lipi moji Bog vas neizustivo voli, zahvaljujmo mu za sve što imamo i što ćemo zavrijediti služeći mu! B.V.B  :)

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...