nedjelja, 17. svibnja 2015.

NA ČAST I ZA LJUBAV PRESVETIM RANAMA ISUSOVIM

Desnu ti ruku bolnu Gospode ljubim, krv rane tvoje neka upije moja duša i prinese je Gospodu. Oče vječni nebesku milost mi pokloni, zbog zasluga ne mojih nego spasonosnih Isusovih! Sjeti se koliko ga ljubim i koliko me boli Njegova žrtva! U ime Isusovo ja ti Jahve dolazim, suzom duše koja po milosrđe Tvoje hodi za otkupljenje mene i čitavog Tvoga Svijeta! Molim te ponajprije za one koji ne znaju za Tebe, da Tvoju milost i ljubav u srcu pronađu, molim te i za sve bolesne, nedužne, sirote i za sve one moje bliske i daleke! Mene za kraj ostavi, volji Tvojoj da služim i ako može da se previše ne rastužim u okovanju ovom! Snage mi daj da idem putem bolnim nasmijana! Prilazim ti ponizna Gospodine Isuse, u ranu Tvoje lijeve ruke sakrivam se, molim za spasenje sebe i čitavog Tvoga Svijeta, amen! Posebno se sjeti onih kojih se nitko sjetio nije, onih koji su zavarani opsjenama ovozemaljskim! Pozovi ih Gospode, molim te u srca blagoslov svoj im prospi, oboji im tamu zvijezdama nade! Od nevolja me sačuvaj u rani Tvoje desne noge, sa pravog puta nikad da ne skrenem! Evo Ti Isuse sluge Tvoje, evo ti mene! Iz propasti sviju skloni u dobrostivu milost svoje lijeve rane! Neka krv Tvoja na bolne dijelove našega tijela kane! Dopusti Isuse da se približim tvojoj svetoj rani na boku, kalež nade da natočim otajstvenom vodom i krvlju presvetom tvojom! Rasvjeti tmine moga srca svjetlom nebeskim koji sja iz tvoga srca krila! Neka za Tvoje milosrđe danas saznaju ponajviše oni koji su u tami i boli, tvoja svjetlost neka ih obasja, obrati! Ljubim Ti rane, sve moje u njih bi a stane, samo da olakšam ti Isuse ljubljeni! Hodim u ranu utjehe, jakosti i spasenja i kazujem svima dođite! O premila ljubavi, mili Isuse, moja molba je za sve, u službi Tvojoj sam zauvijek! Nebeskom Ocu prinosim rane Tvoje, neka bude puno liposti milosrđe Tvoje! Okrunjena sam zaslugama trnovite krune Tvoje, Isuse mili neka me ova zemna bol bode, ti si mi ruža nade i jedini put do slobode! Vadit ću ljubavlju srca svog trnje iz krune tvoje, sebi ih rado uzimati, samo da ti dobro si mi sveta ljubavi! Po volji Očevoj neka bude, mogu sve mili Bože i kada me nevinu sude, Ti vidiš sve moje, fala na tome! Svojim me milosrđem blagoslovi ostavi moj život bezbojan ili ga u nadu duginih boja oboji, sve mi stvori ono što ti je volja, ja ću sve za Tebe! Volja Tvoja, milosrđe Tvoje dobro moje! Oprosti nam za sve grijehe, one svjesne i nesvjesne! Nervozu u bolu pretvori u mir i ljubav svoju! Tebi se utječemo, tebe volimo! Prekrij me plaštem milosrđa svoga, neka od mene odu sve zamke zloga! Od mene i od svih koji neizustivo vole i tvoje milosrđe mole! Po volji Očevoj neka bude, mogu sve mili Bože i kada me nevinu sude, Ti vidiš sve moje, fala na tome! Svojim me milosrđem blagoslovi ostavi moj život bezbojan ili ga u nadu duginih boja oboji, sve mi stvori ono što ti je volja, ja ću sve za Tebe! Volja Tvoja, milosrđe Tvoje dobro moje! Oprosti nam za sve grijehe, one svjesne i nesvjesne! Nervozu u bolu pretvori u mir i ljubav svoju! Tebi se utječemo, tebe volimo! Prekrij me plaštem milosrđa svoga, neka od mene odu sve zamke zloga! Od mene i od svih koji neizustivo vole i tvoje milosrđe mole! Obnovi nas milostivi Isuse smiluj nam se Gospode! Po ranama svetim Tvojim, od sveg srca te molim! Vodi nas Isuse u kraljevstvo Očevo, tamo u vječnom Kraljevstvu sve bolno da se obnovi, amen! Vječni, milostivi Gospodine od srca tvoja Ana

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...