nedjelja, 17. svibnja 2015.

Kako je lipo čuti pismicu utješiteljsku, kao da živ si sv. Franjo kao da si tu na zemaljskom tlu u mog srca šapatu

Počujte pismu svetu lipi neutješeni, ožalošćeni, ubogi, bolesni, iscrpljeni, nesretni moji! U ovoj pismici pronašla sam se sva, jer bolna sam, ranjiva, a opet tako željna i sanjiva! Fala Gospodu na utjehi kroz sv. Franju koji nam je svojim poniznim životom, ljubeć gubavce, bolesne i ranjene, davanuć utjehu i milostinju sirotima pokazao pravi put ka Isusu, vratima Raja!Ljubili te svi dobri anđeli Svevišnji dobri Bože! Franjina pjesma sestrama Počujte, siromašice, od Gospodina pozvane, koje se s mnogih strana i pokrajina sabraste. Uvijek u istini živite, da biste u posluhu umrle. Ne obazirite se na život vani, jer je bolji onaj u duhu! Ja vas velikom ljubavlju molim, da imate obazrivosti s milostinjom, koju vam Gospodin dariva. One koje su pritisnute bolešću, one koje se za njih trude, sve to mirno podnosite, da vam se taj trud učini dragocjenim, jer će svaka s djevicom Marijom u nebu biti okrunjena za kraljicu. Fala Oče, fala sv. Franjo što si ljubio i ljubiš rane Isusove, majčica nebeska neka te umjeso nas zagrli i zahvali za sve zemne darove! Od ♥ mog! B.V.B :)

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...