četvrtak, 21. svibnja 2015.

ISUSE MOJ

Isuse, ljubav Tvoja poklanja nam život u nadi i blagoslovu! Svoj si život dao da bi nas trajno spašavala i blagoslivljala krv i voda koji su potekli iz blaženog srca Tvoga! Neizustiva je zahvala grudi mojih i sve moje Tebe slavi u moći i nemoći , u tugi i radosti, znam oduvijek si tu da me u ustrajnosti mojoj nagradiš! Objavljuješ mi se putem srca, miluješ me krilima radosti, svojim Duhom Svetim utješiš, sve Tvoje me spašava iz ovog vapaja u boli! Znam dobro moje, sve me nebesko voli, u zagrljaj sveti poziva! Nebu pripadam, ko ptice ove što mi jutrom cvrkuću na prozoru! Krv Tvoja neka prostruji krvotokom mojim, živom me učini zbog ljubavi Tvoje, zbog Slave Svevišnjega, ne mene! Vodi me putem križa, onako kako Ti to najbolje umiš! Sa osmjehom u patnjama...

Od ♥ Tvoja Ana! Bilaj, 21.05.2015. O:)

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...