utorak, 19. svibnja 2015.

SVETA KLARA POTIČE NAS, DA GLEDAMO ISUSA KAO NA OGLEDALO DUŠE

   «Svakoga dana motri to ogledalo... i u njemu neprestano ogledaj svoje lice, da tako svu sebe, iznutra i izvana uresiš...» (4PJ 15.16)
Prelipo je kada u srcu i duši osjećaš Boga, miomirise Raja!
Lipi moji mi smo cvitići Božje ljubavi,
on je u nama, isijava snagu svoga Svetoga Duha,
ljubav veličanstvenu sa kojom pobjeđuje našu zemnu bol!
Uvik gledajte Nebo, kličite i hvalite Jahvu za sve,
posebno za Isusa koji nas spasi iz vječnog ognja!
Fala ti i slava ljubljeni Kriste,
što pijemo vodu iz kaleža nebeskoga,
što vapimo da postanemo čisti!
God bless all hearts my dear friends! :)
Bless santa Maria!
Bless santa Klara!
Od srca za Svit Božjih stvorova! 

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...