nedjelja, 17. svibnja 2015.

FRANJEVCI I KLARISE

Lipi moji, pošto se sveta Klara nazivala biljčicom svetog Franje, možemo slobodno primjeniti taj izraz i za sebe! Cvatimo u čast Bogu i za lipo sićanje divnom svecu!Budimo lotos nebeski u močvarama bolnim, ljubav će biti ljubljena u potpunosti. Tome nas uči sveti Franjo skupa sa svojom sestricom Klarom! Blagoslovio svaku dušu Svevišnji i podario joj obilje milosrđa svojega u koju su sveci vjerovali! Učimo se usavršavati u vjeri i ljubavi, tada nam ništa neće biti teško učiniti za druge i za spas svog života! Vjerujmo snažno, bez kapi sumnje i kad bol šalje trnje, ljubav plemenita daruje latice! Od ♥ mog! Ljubim vas!:)

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...