nedjelja, 17. svibnja 2015.

Puno je nepravde u životu to znaju oni koji su nepravedno osuđeni... ali mi ostajmo u pravdi svetoj, budimo u vjeri jaki. Puno je razočarenja i tuga boli sprema, ali mi ostajmo u svetoj radosti. Puno je bolesti tijela, ali mi ostajmo u zdravom duhu, vjeri u Isusa koji ozdravlja. U nemiru je mir Bog, uzdajmo se u Njega kao što se sveti Franjo i sveta Klara uzdali za zemnog života i sada kada su u slavi vječnog bezbola i ljubavi. Tek sam kap Božje ljubavi Svite moj, melem na rane želim vam bar riječju, pjesmom dati... I u svom bolu u obranu bolnih stati. Jednog ćemo svetog dana osjetiti slap milosti, bit će nam dano po vjeri. Kolika će to SREĆA biti... BOG ĆE NAS U LJUBAVI OKRIJEPITI, U SVETOM GRADU DAROVATI. Vjera sveta neka vas blagoslovi; Trojedini Bog, Otac, Sin i Duh Sveti, skupa sa majkom Božjom, svetim anđelima i arhanđelima i sa svim svetima, amen. Od srca Ana Emanuela

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...