ponedjeljak, 18. svibnja 2015.

FRANJINA DUHOVNOST JE U PONIZNOSTI, LJUBAVI I NEIZRECIVOJ LJUBAVI ZA ISUSA

Sv. Franjo Asiški držao se temeljnih vrijednosti življenja: *živjeti Evanđelje, kao bit životnoga programa * živjeti u poslušnosti, kao životnom stavu * živjeti bez vlasništva, kao jedina povlastica * ići po Svijetu, propovijedajući Evanđelje riječju i primjerom * služiti u krilu Katoličke Crkve * apostolat pokore i mira * biti brat svima. Razmatrajući vrline sveca, počnem se diviti njegovoj svetosti,iz čiste želje za dobrotom i ljubavi Božjom, obilno je nagrađen u svojoj poniznosti svim onim za što je vapio u molitvi!Nagrada mu je svetost i osjećaj krila, sloboda za kojom je čeznuo i sve ljude upućivao na to! I danas vjera i ljubav sv. Franje upućiva ljude ka Isusu, fala mu za sve tragove zemaljske, koji se zrcalile kao nebeski! Od ♥ mog B.V.B. :)

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...