ponedjeljak, 18. svibnja 2015.

MOLITVA NEBESIMA i cvitići zahvale od srca mog!


DOZOVI KIŠU MILOSTI DRAGA SESTRICE KLARO,
NEKA NEBO NE BUDE TMURNO,
NEKA SNAGOM DUHA SVETOGA UVIJEK BUDE PLAVO!
TU U NAŠIM SRCIMA DUGA BOŽJEG SAVEZA SA LJUDIMA
NEKA SRCA OBASJAVA!
SVETI FRANJO ZAŠTITNIČE SIROTIH I BOLESNIH,
zagovori kod Gospoda sve one ljude koji
mi u srcima stoje!
Jahve čuj me, usliši me! Unaprijed ti fala za sve!

Od srca apostolica Kristove ljubavi Ana Emanuela!


MOLITVA SV. KLARI SA NETA:

Sveta Klaro, ti si pogled svoga duha imala uvijek upravljen iznad nestalnosti ovoga svijeta, širom otvoren kišama milosti (usp. 4Čel 19). Ti, koja si bila neumorna u Teoviziji (promatranju Boga), u ovom našem vremenu proglašena si zaštitnicom televizije.

Ti, koja si spoznala Boga kao jedino bogatstvo svoje duše, pomozi i nama koji smo putnici i stranci na ovomu svijetu, da sve više želimo spoznati Boga: širinu njegovih dobročinstava, duljinu njegovih obećanja, visinu njegova veličanstva i duljinu njegovih sudova (usp. ON 3) te da nas ne udaljuju od Gospodina stvari ovoga svijeta, već da znamo zrelo i promišljeno odabrati ono što nam pomaže da i mi rastemo.


BLAGOSLOV SVETOG FRANJE:

Blagoslovio te Gospodin

i čuvao te!

Pokazao ti svoje lice

i smilovao ti se!

Obratio k tebi svoje lice

i dao ti mir!





Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...