utorak, 19. svibnja 2015.

ZAHVALA BOGU ZA SHVAĆANJE KRIŽA


Bolna sa srećom i ljubavi prema Isusu hodim stopicama nebeskim, noseći u srcu zahvalu  bratu svetom Franji i sestri svetoj Klari! Asiz živi u srcu mom, hodim svim onim prostranstvima svetim u svojoj nutrini i kažem fala vam sveci mili za sve upute životne, fala Svevišnji dobri Gospodine što me uplakanu usmjeravaš u nutrinu di je osmijeh vječan! Križ svoj uvik sam nosila sa osmijehom i za tu ustrajnost dobila nagradu od Boga, služenje svetom! Isuse moj mili oprosti nam za naše grijehe, ljubim ti svaku ranu koju ti nehotice zadašmo, ljubim te u svete rane koje krvare za nas grešnike, tvoja krv presveta neka poteče mojim venama, da osjetim ljubav Tvoju i bol Tvoju, da zaplačem od saznanja koliko nas ljubiš i svaki dan se žrtvuješ za nas!

Od srca mog! B.V.B čitatelji moji! :)

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...