srijeda, 20. svibnja 2015.

INSPIRIRANA FRANJINOM MOLITVOM ZA MIR


MOLITVA SV. FRANJE ZA MIR
Gospodine, učini me oruđem svoga mira:
Gdje je mržnja, da donosim ljubav!
Gdje je uvreda, da donosim praštanje!
Gdje je nesloga, da donosim jedinstvo !
Gdje je zabluda, da donosim istinu!
Gdje je sumnja, da donosim vjeru!
Gdje je očaj, da donosim nadu!
Gdje je tama, da donosim svjetlo!
Gdje je žalost, da donosim radost!
Gospodine, učini da ne tražim:
da me tješe, nego da ja tješim druge;
da ne zahtijevam da me razumiju,
nego da se trudim razumjeti druge;
da ne tražim samo da me ljube,
nego da i ja ljubim druge!
Jer tko se daruje, prima:
tko prašta, bit će mu oprošteno
i tko umire sebi, rađa se za vječni život!

MOLITVA NEBESKOM OCU

Oruđe nebesko daruj mi Oče,
mir Tvoj da prosipam iz srca svog u nemirna srca!
Tamo gdje se pojavim blagoslov u ime Tvoje da ostavim!
Ljubav, nadu i govor o Tebi prijateljima podarim!
Da ih usmjerim putem poniznim, veličanstvenim!
Daruj me kapljicama ljubavlji svoje,
jednu kap krvi svoje Isuse spusti na srce moje,
koje žeđa i utažiti ćeš žeđ mnogih!
U tami mi dopusti da gorim poput svijeće nade za sve!
Bolna neka nastavim tješiti druge,
evo ti apostolice Tvoje, evo ti ponizne sluge!
Dopusti mi da volim, još snažnije da se svima predam!
Tebi za ljubav i za ljubav svih stvorova Tvojih
koji su u potrebi!
Blagoslovi mi put Bože Trojedini,
uputi me voljom svojom, duhom svojim i žrtvom svojom!
Pusti me da umirem sebi i idem Tebi u beskraj Raja!

©A.E.Š.

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...