utorak, 19. svibnja 2015.

Pismo od srca mog!


Ljubav je ona koja zna i umije... čak ima moć da svojom energijom božanstva zavlada u onom srcu i duši koja nije spoznala Raj. Istina je da će onu ljubav u nama povrijediti, čak i htjeti ubiti. Znam, proživjela sam to. I sada ojačana snagom vjere i moći vodstva Duha Svetoga mogu reći; neka, neka sam patnica u svemu, neka me drobe i slome kukavice i izdajice i one ptice grabljivice, i ova kako je mi ljudi zovemo sudbina, život klet, neka pokušaju opet... ali neka unaprijed znaju da je moja duša već u Raju! Nismo svi isti, ne znaju svi što je to iskreno predanje, a vječito kajanje i udaranje od nepropusni zid bola, ne znaju svi kako je to imati krila, a ne znati sa njima letjeti. Nisu svi bezbolni, predani užitku Zemaljskom, netko je rođen da živi ono sanjivo u svom kutku plača. Slava Bogu što mnogi ne osjećaju moj križni put i mnoge tegobne ljudske puteve. Tijelom nisam suđena ljubavi koju mi osjeća duša, već bolu okrutnom, otrovu nekom, ali neka bitno je da dušu mi Nebo sačuva. Znam mnogi bi se na mom putu predali, a ja nedam na sveto, ne dam lancima da me okuju, u njima mi anđeoska ljepota pjeva uspavanke svete. Nisam ja Svite mili svetica da ti nešto kažem, zapovjedim. Boga JAHVU svog čuj, pred križ Isusov stani! Hajde se za milosrđe Njegovo zahvali! Vječno proljeće dolazi Isus nas voli, Isus nas sviju ljubi.

Stopicama sv. Franje i sv. Klare hodimo, do Isusa vrata Raja!
Isuse mili blagoslovi braću i sestre, razdani im zemaljsko putovanje, u tunelu Nebesa da vide! Amen,
od srca Tvoja Ana!

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...