četvrtak, 21. svibnja 2015.

SVEVIŠNJI DARUJ MI HALJINU BIJELU MOLITVENU

Svevišnji pogledaj me svojim zadivljujućim očima nebeskim, spusti kap milosti na tijelo moje, ove haljine crne lipo mi ne stoje, treba mi bijela nebeska ona ljubavi i mira puna, koja se srcali od perlica dijamantnih blaženim svjetlom punjenih! Molitvom za sve ljude me ukrasi Oče vječni, satkaj mi svjetlosnu krunicu oko duha moga, da neprestalno duša moja moli i sva moja nutrina, svaki dio tijela kliče Tebi za ljubav, usavrši me i obnovi u bolu mom pohodi potajno! Da ti budem iz dana u dan sve bliža u poniznosti svojoj! Nisam dostojna da mi dođeš, ta te vidim, ali sve svoje dajem da mi se obratiš putem srca i da činiš sa mnom što te je volja, Tvoja sam i ničija više!

Od ♥ Ana Emanuela 

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...