nedjelja, 17. svibnja 2015.

FILM BRAT SUNCE I SESTRA MJESEC

Nedavno sam gledala divan film, koji je melem za duh,dušu i srce, toplo vam ga preporučujem lipi moji! Sniman je sa izuzetnom duhovnošću i vidi se da je za cjelokupan nastanak ove zanimljive istinite priče o životu svetog Franje i svete Klare uloženo puno ljubavi, slava Svevišnjem na ovako lipom primjeru kako služiti nebesima! Divno je znati da u boli ljubav uvijek pobjeđuje, ovi dvoje divnih svetaca, kao brat i sestra postigli su mnogo, te je njihova ljubav i dalje ostala cvjetati i mirisati u našim srcima! Divno je to kada u srcu osjetimo blagost i radost Božju i shvatimo po svetim ljudima koliko je On velik i ponajviše se proslavlja na nama malenima! Uživajte mi u melodičnom filmu, meni su tekle suze nebeske, što želim svakom od vas! Suze radosnice neka vam orose cvijet srca! Bog vas blagoslovio, uz zagovor Blažene Djevice Marije i naših divnih svetaca Franje & Klare! Franjevci i Klarise ljubim vas! Od ♥ mog https://vimeo.com/41601275

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...