utorak, 19. svibnja 2015.

RAZMATRANJE KRIŽA



* biti zaljubljene u Isusa: «U želji da ga nasljeduješ gledaj, promišljaj, kontemplativno motri... svoga Zaručnika, najljepšega od ljudskih sinova, koji je za tvoje spasenje postao najneuglednijim, prezrenim, izudaranim i po svemu tijelu, mnogostruko bičevanim - gdje umire u mukama na križu» (2PJ 20)

KOLIKO MUKE, ZNOJA I KRVI ZA NAŠE GRIJEHE JE PROLIO, OČI LJUBAVI BIJAHU PUNE RANJIVOSTI I PLAKANJA, LJUBIMO RANE SVETE LIPI MOJI, ISUS JE UVIJEK TU U SRCIMA SPREMAN DA NAS ZA TAJ ČIN BLAGOSLOVI! ZAHVALIMO MU BAR ZA KAP DANOGA, JER ZAHVALITI ZA SVU LJUBAV NJEGOVU NE MOŽEMO, NEIZRECIVA JE ŽRTVA I LJUBAV NJEGOVA! ZATO MU PJEVAJMO I SLAVIMO GA SVIM BIĆEM SVOJIM! ♥

* biti gorljive u služenju Kristu: «... ohrabrite se u svetoj službi, započetoj gorućom željom siromašnoga Propetoga» (1PJ 13)

ISUSE UČI NAS STOPAMA SVETE KLARE...OHRABRK SVAKI DAN BLAGOSLOVOM IZ RAJA NA OVU OŽEDNJELU ZEMLJU, ŽELJNUNSPASA TVOGA! ♥

* biti slobodne, otkupljene: «... koji je za sve nas podnio muku križa, izbavljajući nas iz vlasti kneza tmine u kojoj smo, po prekršaju praroditelja, bili svezani verigama, i pomirujući nas s Bogom Ocem» (1PJ 14).

OTPUSTI NAM GRIJEHE GOSPODE, U IME ISUSOVO MOLIM TE!
OSLOBODI NAS OKOVA ZEMNIH I DOPUSTI DA TI U POTPUNOSTI SLUŽIMO! NE GLEDAJ GRIJEHE SVITA, VEĆ LJUBAV SA KOJOM SI NAS STVORIO, TVOJI SMO U POTPUNOSTI! ♥

Od srca Tvoja apostolica!

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...