srijeda, 1. lipnja 2016.

ISUS JEDINI KRALJ SPASENJA

Isus je jedini kralj sa trnovitom krunom, krvlju i znojem, požrtvovnom ljubavlju spasio nas je iz vječnog ponora. Jedini je kome se trebamo utjecati neprestalno, neka sa nama mole svi sveti, brižna Djevica Marija, svi arhanđeli i anđeli sveti. Jer je molitva prije svega zahvalnost za sve ono što je ISUS učinio za nas. Slava Jahvi jer nam dade najlipši dar na svitu! Bog zna što nam treba, njemu za zahvalu darujmo molitvu OČE NAŠ, svoje želje prepustimo njemu i slavimo ljubav spasonosnu, dovoljno je! Odreći se sebe i dati svoj život Bogu za zahvalu! Ljubimo onog koji nas oduvik ljubi, neka napokon LJUBAV BUDE LJUBLJENA! Amen! <3 u=""> Aleluja! <3 u="">

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...