utorak, 7. lipnja 2016.

VOĐENA EVANĐELJEM KRISTOVIM

Uslišava me milost Gospodnja, sve će suze ispariti do dana sudjeg, smijat će se vila Božja, smijat će se jer Njegovo postojanje ljubi. Obasjava me sa Neba dobri Otac, raduje me dok me boli. Šalje mi u dane zemaljske vizije rajske... Iz tjeskobe moju dušu izbavlja, srce skršeno oporavlja. Molitva moja Njegovim kraljevstvom putuje, On zna da molim za sve potrebite, iznemogle, on zna ono što smrtnici ne ume spoznati. On zna da mi je žao svakog patnika i da bi volila svi da krenu putem Raja, svi da budu u redu svetom na vratima Raja, ja mogu i zadnja samo da me pomiluje dobrota Njegova. Omekšaj srca Gospode, neka te grle svi, to su moji vapaji. Na kapaljku vam radost daju zemaljski kraljevi, a nebeski kralj u slapovima, to bi rekla onima koji ne spoznašr radost iskrenu.

Ne daj Gospode da obljutavimo, rekao si da smo sol zemlje. Kristalići svetog svjetla neka se šire zemljom i obasjavaju nebeskom ljubavlju. Djelima ljubavi štitimo klonule, u pomoći nam budi Isuse.
Od <3 span="" tvoja="">Ana Emanuela Šimunić
Inspirirana evanđeljem
Ps 4, 2-5.7-8 <3 span="">
Obasjaj nas, Gospodine, svjetlom svoga lica!
Mt 5, 13-16 <3 span="">
Vi ste svjetlost svijeta.

BVB zemaljski putnici, obasjao vas dobri Bog milošću svojom, da pod križem vidite ono bitno, svjetlo neugasive ljubavi Božje, koja nas čuva i vodi ispravnim putem. Ukrasite se zahvalnošću, radošću, molitvom i dobročinstvom, u ispomoći vam bilo sveto vodstvo Duha Svetoga! Božja volja neka se skrasi u našim životima, ime Isusovo neka vam bude u svemu što činite, ono je jedino spasonosno. Utječite se milosrđu Božjem! Ljubim vas dušom i srcem! :* <3 span="">

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...