utorak, 28. lipnja 2016.

POHITAJ NEBESKO KRALJEVSTVO U POMOĆ POTREBITIMA

Pohitaj majko, pohitaj Oče, pohitaj Sine, pohitaj sveti Josipe, pohitaj Duše Sveti, u ovaj zemaljski plač, gdje ostavljaju u srcu mač.
Kad tuge nas more, neka nam u mislima budete sveta obitelji, kada ste bježali sa Spasiteljem ljubljenim u Egipat. Herodsko srce i danas mnogi imaju, blaga srca ožalošćivaju. smiluj nam se Gospodine u potrebama našim. Daj da ustrajemo svi na putevima trnovitim, kao što je sveta obitelj ustrajala nadajuć se spasu i potpunoj vjeri Tebi. Šalji svoje anđele, neka nas brane, u boj protiv sila tame krenu sa arhanđelom Mihaelom vođom i drugim arhanđelima.

Sveti Mihaele čuvaj nas i brani, brani našu vjeru i Crkvu, naše duše sačuvaj u miru i blagoslovu. Počuj vapaj moj , dobri Bog neka ti zapovjed svoju da na radost nas malenih. Amen.
Sveti Gabriele dođi sa ljiljanom u ruci, reci da kraj je našoj muci, lipe nam vijesti daruj, obalama naše duše sleti, do Boga odleti po milosti blažene. Amen

Sveti Rafaele, obasjaj nas snažnim krilima, bolne i uboge, umorne i ožalošćene, nezbrinute iscijeli, sreću nam svima poželi, ljubavlju darivaj. Amen

Molitve moje neka u Nebo putuju, dragi arhanđeli, dragi anđeli, draga rajska obitelji, u ime Isusovo neka se dogode čudesa!
Dobri Jahve, smiluj nam se! Amen.

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...