utorak, 28. lipnja 2016.

†BLAGOSLOVLJENE USNE NEBESKE ŠAPTAČICE†




Štit mi je ljubav Jahvina, u šatoru Jeruzalemskom odmara se duša moja Sionska. Pod križem mi je radost, jer osjećam veliku zahvalnost na sveti čin spasenja, trpljivost mi je jaka zbog milosrđa Isusa Krista moga Gospodina i kralja!

†Uslišava me milost Gospodnja, sve će suze ispariti do dana sudjeg, smijat će se vila Božja, smijat će se jer Njegovo postojanje ljubi. Obasjava me sa Neba dobri Otac, raduje me dok me boli. Šalje mi u dane zemaljske vizije rajske... Iz tjeskobe moju dušu izbavlja, srce skršeno oporavlja. Molitva moja Njegovim kraljevstvom putuje, On zna da molim za sve potrebite, iznemogle, on zna ono što smrtnici ne ume spoznati. On zna da mi je žao svakog patnika i da bi volila svi da krenu putem Raja, svi da budu u redu svetom na vratima Raja, ja mogu i zadnja samo da me pomiluje dobrota Njegova. Omekšaj srca Gospode, neka te grle svi, to su moji vapaji. Na kapaljku vam radost daju zemaljski kraljevi, a nebeski kralj u slapovima, to bi rekla onima koji ne spoznašr radost iskrenu.

†Ne daj Gospode da obljutavimo, rekao si da smo sol zemlje. Kristalići svetog svjetla neka se šire zemljom i obasjavaju nebeskom ljubavlju. Djelima ljubavi štitimo klonule, u pomoći nam budi Isuse.
†Bogatstvo mi je u milosrđu Isusovom, sve blago koje meni treba je u milosnim zračicama Njegove ozdraviteljske ljubavi. U Njegovoj krvi je Otkupiteljstvo i spasenje života. Zaštiti predragocjena krvi Spasiteljeva sve ljude od zla, usavrši nas u svetoj ljubavi, neka nam svaka bol i žrtva bude olakšana spoznajom da to podnosimo da zahvalimo tebi požrtvovna ljubavi. Šalji nam tješitelja, branitelja svoga Duha Svetoga vječni, dobri BOŽE, amen!†
†Kud god da krenem, neka su mi misli osnažene tvojim Duhom Svetim moj Gospodine, da se i bolna mogu radovati. Opasaj me svjetlošću svojom, ozdravi moje tijelo tako da sve svoje položim služeći tebi. Primi moju molitvu blagoslovi sve bolne, uplakane, amen! †

†Glasniče Božji, snago moja, moja utjeho.
Budi moj let, dok bolna Ocu nebeskom hodim.
Hoću da se na novo rodim, u Duhu istine da živim,
da se od zemaljskog suda i okova smirim.
Obećajem golube mira,
da te neću ražaliti,
da nećeš suzu zbog mene spustiti.
Ja ću te ljubavlju i osmjesima
iako bolna ljubiti, blagoslivljati.
Na dlanove moje molitvene dođi,
da mi od radosti plaču oči
blagoslovljene Tješiteljem Božjim. †

†Obasjaj mi srce vjerom predanom Oče moj, tijelo sina Tvoga ljubljenoga neka me krijepi u dolini tuge. Suze mi blagoslovi, u molitvu ih pretvori da postanu radosni osjećaji moji. Motri blaženi pogledu boli moje, ljubav moju, zagrli me putem svetoga ganuća, u srcu tvome presvetome dopusti da se odmorim, da ti pjevam pjesme zahvalnice jer me nesavršenu savršenom ljubavlju ljubiš. Učini mene i sve ljude čestitim ljudima, da svi spoznamo da nam je jedina snaga u tvome Nebeskom Kraljevstvu. Oče moj dobri, moja radosti u žalosti, molim te budi nam svima milostiv, djeluj na nas snagom Duha Svetoga, da širimo svi sveta svjedočanstva koliko si VELIK i DIVAN. Neka nam usne postanu svete, da izriču samo divne blagoslovljene riječi , euharistijsko slavlje neka bude svakodnevno u nutrini našoj molitvenoj. Tijelo Kristovo spasonosno neka se pobrine za sve naše boli velike. Počuj moje dugogodišnje vapaje, Bože moj smiri mi drhtaje. Olakšaj život bolesnima, nezbrinutima, klonulima, onima kojih se nitko ne sjeti. Sjeti se svih apostola tvojih, usavrši naukom svojom svećenike, biskupe, fratre, laike..., blagoslovi našeg papu Franju da nas snagom Duha Svetoga potiče na blagoslivljanje i zajedničku molitvu. U poniznosti ti dolazim, sa pismacima svoje duše, ti Gospode sve znaš, ti znaš koliko želim mir, ljubav i radost svima, zato te od sveg srca molim da ne gledaš na naše grijehe, već na naše iskreno POKAJNJE koje nosimo u srcu i duši. Voli te tvoja šaptačica ANA Emanuela, neka se svakoj duši u potrebi po tvojoj volji svetoj ispuni želja, mene se sjeti u Raju, ako mi ovako... na Zemlji mora biti, amen! †
†To što sam pod križem, to mi je radost za Gospodina i tebe koji ćeš me jednog dana zavolit zbog lipe nutrine, zbog vječne duhovne ljubav, prihvaćanja! Virujem u anđele, makar te čekala do svetog Neba radosti moja, osjećaju svete ljubavi u sred okova i bola! †

†Od žega bolnih zemaljskih sačuvaj nas Gospodine
u  ozdraviteljskom hladu tvome,
isperi grijehe naše u rijekama i potocima Jeruzalemskim,
neka trube Sionske plač zaustave, amen!
Jahve dobri smiluj nam se,
oprosti naše grijehe svijesne i nesvijesne.
MOLIMO TE!
Milosrdne zračice Isusove, obasjajte bolne uplakane,
za svaku nanesenu ranu,
za svaku kapljicu prolite krvi tvoje presvete,
ISUSE oprosti nam, oprosti na razapeću.
Sveta obitelji, blagoslovite nas,
da zlo odstupi od molitvenih duša
i svih onih koji su u okovanju grijeha.
Molimo te BOŽE da te neuki spoznaju i obrate se, amen!
Anđeli i arhanđeli sveti budite nam u pomoći! †

†Izbriši grijehe moga uzdrhtalog, bolnog tijela,
izbriši Gospode vapaj moga srca,
usne moje neka više ne jadikuju.
Moju tugu u sreću pretvori.
Iz pustinje me izvedi, u nebeske izvore.
Začuđujuća pjesma,
neka se čuje iz duše moje,
blagoslovljena neka je svaka nota
novog života Duhom Svetim.
Hvalospjev moj tebi neka putuje Svevišnji Jahve dobri. †

†Stvorio si mi usne da te hvale moj Gospodine, u velikoj boli nagradio si moju trpljivost osmjesima Duha Svetoga. Potaknuo si me da ti dođem dušom u hvalama... ti znaš da je moje blago nebesko, da moja duša tvoje spasenje traži i da mi nema nitko draži od tebe!
Sve moje raspjevano je u bolu, jer svaka rana moja ljubi Isusove presvete rane, jedna kap predragocjene krvi Kristove dovoljna je da život moj osvane, moj i cijeloga svijeta!
Pjesme zahvalnice darujem dobroti Njegovoj, djelima BOŽJIM ja se divim i unaprijed mu na milosti zahvaljujem! . †

†Pošalji vođu svoga Gospodine, Tješitelja Duha Svetoga iz Rajskih visina da obnovi nizine, da napoji ožednjele duše, blagoslovi uzdrhtale stijenke molitvenih srdaca! Počuj najdublji glas vapaja naših, zagrli nas ozdraviteljskom silom svojom! Predragocjena Krv Kristova neka se širi našim bolnim stanicama da zacjele od kapljica milosnih! Molim se očima tvojim koje me tako milo gledaju i ispomažu na mom križnom putovanju! Nadam se skorim čudesima koja ćeš prostriti u živote svojih ljudi! Radujem se svemu tvome, posebno nadahi one koji su u tvojoj apostolskoj službi, svrni svoj milostivi pogled na svećenike, fratre, laike... AMEN!

†Ovjenčaj me sa spasenjem tvojim Gospodine. Promotri me, počuj glas mog srca i žubor krvotoka molitvenog. Glasnice mi kao zvona molitvena čuj, svaka je notni zapise moje duše koja se tebi utječe. Ruke su moje, kao tipke na klavijaturama, obojene u tugu zemaljsku i sreću nebesku, tvojoj se milosti utječu. Ljupkosti tvoga svetoga imena pjevam, ljubim ljubavlju svojom poniznom ime JAHVE, ime ISUS KRIST. Obećanju tvome Svevišnji ja vjerujem, nada ti se i ljubi te moje sve. Psalmima ti unaprijed zahvaljujem.

†Presveto srce Isusovo mirisno blagoslovljeno, iz sile Duha Svetoga začeto, iz Očeve ljubavi stvoreno, sjedinjeno sa brižnim srcem majčinim, smiluj nam se u potrebama.... našim. Gospina radosti moli za nas. Uzdamo se u tebe Posudo duhovna ispunjena darovima milosti i nepresušnim izvorima mudrosti i znanja. Učini otkucaje našeg srca molitvenim, poniznim, zahvalnim za spasenje koje si nam darovao. Učini nas svetim ljudima koje Otac nebeski želi u svom Kraljevstvu Nebeskom, natopi nas ljubavlju svojom koja ozdravlja naše misli, srce, duh i dušu, ojačaj nas hramu naš. Vjerujem da samo tvoja ljubav može učiniti čudo! Smiluj se MOLIM TE vapajima našim! Amen†

Šaljem srce Nebu,
hoću da Gospoda grli,
Da mu zahvali što se u tami ne izgubim.
Što me je svjetlosnom dušom učinio,
od svete ljubavi satkao.
Neljubljenu, ljubljenom učinio!

†Nosi sa radošću svoj križ, jer ti je on darovan kao ključ spasenja sebe i mnogih. U slučaju da ti je križ lakši od braće i sestara, pohitaj im u pomoć, na Zemlji smo da bi pomogli Nebu izvršiti sveti plan. Molitvom, predanom ljubavlju, vjerom i zahvalnošću ostvariti ćemo ono što BOG od nas zahtjeva. Njemu je cilj da nas sve spasi, toliko je dobrostiv da nam je dao slobodnu volju, IZBOR! Blago pozvanima, blago obraćenima i onima kojima je BOG SAV SMISAO ŽIVOTA!

†Ostavi u meni samo ono što se mili tvojim milosrdnim očima moj Gospodaru. Ostavi u meni svoj neizbrisivi trag, obnovi me, na novo stvori me. Uroni u ozdravljenje, u ljubav svoju spasonosnu. Naredi mi da se uspravim, obasjaj mi dane svjetlom premilosrdnog srca tvoga, nada neka mi sja u Tješitelju Duhu Svetome neka se odmaram.Posveti me zagovoru svoje i moje majke milosrdni Isuse. Iznad postelje nadamnom bdi, svetim me srcem bolnu grij, utopli da sve moje po volji Očevoj ozdravi, amen!

†Vječna slava Ocu nebeskom, vječna mu hvala na sinu otkupiteljskom, na Tješitelju Duhu Svetom, na zagovoru majčinskom koji u Bogorodici blaženoj Djevici Mariji imamo. Blagoslovljeno srce Isusovo požrtvovno koje je Otac nebeski spasu svijeta namjenio. Rane presvete neka su vječno ljubljene, blagoslovljene od svih duša molitvenih. KRISTE ljubljeni krv nas je tvoja spasila, zahvalna su ti srdašca ponizna. Doći ćeš sa nebeskih visina, u svoj slavi sa svetima anđelima... doći ćeš kada Otac nebeski poželi da sve ovo prestane, volja njegova neka bude. Ljubavlju nas natopi, uroni u Nebo, orosi vodom milosti koja je potekla iz tvoga presvetog srca, spasi nas kralju Nebeskog Jeruzalema, kralju sirotih, poniznih, bolnih, ojađenih, kralju malenih... kralju blaženih.

†Suze milost Božja otkupi, srce radosnim učini. Idem nebeskim stazicama ljubavi i mira, kralju svome da se poklonim! Kao što je zaželio, krliče mu moja duša u pjesmama! U žalosti ja se dobroti njegovoj radujem! Znam da su ovi okovi prolazni, a ova ljubav koju mi je darovao vječna, hoću da ju za Njega sačuvam, ako sam tijelom nisam dušom u lancima. Želim da mu zahvalim što sam sa Neba blagoslovljena, voljena. Od vječnosti je svjetlo Jeruzalemsko, sija se zlatno ruho njegovo, to je zlato ljubavi usijane, božanstvene u pratnji sa anđelima i arhanđelima melodijom Raja moj jecaj smiruje, majku nebesku sa mnom rado djeli, kaže i ona tvoja brižna majka je, moli se Bogu Ocu za tebe! Vedrinom me ispunja Nebo moje. Divim se krasoti Svevišnjeg, sve mi miriše na Novi Jeruzalem, na radost, na vječni smijeh, na brisanje boli i tuge... na let u blažen svijet Božje milosti. Hoću da se vratim kući, hoću ovo zemaljsko da prođe što prije, da snagom ljubavi, vjere i molitve križ izdržim, ako i padnem opet, nisam sama, na dnu je i Isus bio svoju patnju imam sa kim dijeliti, jer samo On rane će mi zacjeliti. Pozdravljam te kralju nebeski, majko nebeska, Oče nebeski, pozdravljam sve stanare Raja, blagoslovljena bila vječno JAHVINA duga srca koja me sa vama spaja!

†Blago vjernicima, koja ih milina i lipota Raja očekuje kada Gospodin odluči najaviti Otkrivenje i uručiti nagrade za trpljivost!! BVB braćo i sestre! Ustrajte, nema predaje, imamo GOSPODINA, imamo zaštitnike, zaželimo biti sveti ljudi, jer Bog samo takve prima u Kraljevstvo svoje nebesko. Smilovao nam se svima, otpustio nam grijehe naše i obasjao milinom svoga lica! Jahve je zdravlje bolesnima, neka nas bolne ozdravi, u tijelu, duhu i duši. Jahve je ljubav neljubljenima, neka nas njegov Duh Sveti zagrli, udahne u dušu našu svete radosti. Jahve je dobar Bog, On nam je darovao za otkupljenje sina svog jedinog, zahvalnog srca izmolimo OČE NAŠ, srcem i dušom Nebu poletimo! Sretni smo i mi uplakani, i mi osuđeni, i mi ojađeni.. jer imamo oca nebeskog, zaštitu vječnu! Slava mu i vječna hvala na dobrostivosti! Uslišaj molitve naše dobroto ljubljena, uzdamo se u tebe BOŽE, kralju plemeniti. Blagoslovi nas noćas u ovoj uplakanoj dolini! Znaš da neizustivo VOLIMO TE! MARANATHA, palicom svetom zapovjedaj Isuse, srcem nebeskim obasjaj nas rajsko ljubljeno sunašce! ALELUJA! AMEN†


Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...