subota, 18. lipnja 2016.

DOBRI JAHVE, razgovor sa BOGOM

Iz jadikovke u mir me položi dobri Jahve,
iz muke me izbavi u sreću blaženog trenutka,
u kome vidim tvoju milost u Spasitelju Isusu,
u blagoslovu rajskih zvijezda brižne Djevice Marije.
MOLIM TE, dobri Jahve...
Pogledaj sjaj moga srca i molitveni šapat moje duše,
znam, Ti me poznaš najbolje, ti sve moje zauzimaš,
Ti čitavim mojim životom vladaš.
Pohitaj iz svetog Neba, sa blagoslovom svojim.
Pohitaj djetetu svome, koje te ustrajno moli...
Ojačaj me na križnom putovanju,
daruj mi snage svete,
vodstvo tvoga anđela čuvara da me krilima bijelim
u sreću blaženu nosi...
Želim ti iz ovih okova radosna doći,
želim suze da mi otkupe dragi Isus i Marija.
Pa da te sva moja ljubav, sva moja postojanost proslavlja!
Hoću ti klicati JAHVE DOBRI!
Hoću se na sav glas hvaliti sa tobom,
Hoću svima reći kako si VELIK, MILOSTIV i pun BLAGOSTI,
Hoću svima reći vidite me, ja sam dokaz da BOG postoji!
Hoću im dobri Jahve svjedočanstvom vjere reći,
Pogledajte dogodilo se čudo službenici Gospodnjoj,
Spasio me iz ništavila, utjehom svojom, zaštitom i milošću.
Pogledom svojim blagoslovi moje okove, moj križ i moju bol.
Blagoslovi i ljubav moju i krv ovu što joj ti cirkulaciju stvaraš.
Čuješ me dobroto, čuješ moj glas i moju šutnju,
Tebi su jedinom poznate dubine moje ljubavi,
Ti me jedini znaš, ti meni sveta iznenađenja planiraš da daš.
Jer znaš koliko te ljubim iznad svega vidljivog,
Ti si moj sveti otkucaj vjere, moje sve za što živim i
komu se zahvaljujem na spasenju kroz ljubljenog sina Isusa,
i na brižnosti majčinog zagovora.
Evo me Oče moj, lebdi mi duša u krilima rajskog anđela,
Odnosi me od boli u bezbol.
Čuvaju me tvoji arhanđeli...
Mole za mene svi sveti, blaženi tvoji.
Uplakana, osuđena, više nisam,
Jer imam tebe koji me po ljubavi i kajanju sudiš.
Ti mi ljubav samu nudiš, ti si me otkupio, ti si me oduvijek želio za sebe,
Za Jeruzalemski dom si me sačuvao dobrotom svojom, šapatima tajnim.
Zahvaljujem ti na svetom pozivu, na ljubavi neizustivoj,
na prihvaćanju mojih mana i rana, na brisanju mojih grijeha.
Ti si moj dobri Jahve, moja toplina kad grudi od tuge smrznu.
Ti si moje sve, moje blago, moje ufanje.
Proslavljam tvoje dobro ime!
Abba oče, dobri Jahve, usliši moje molitve za sve,
pa se sjeti i mene...
Volji se tvojoj utječem,
Zahvaljujem ti na darovima Duha Svetoga,
Zahvaljujem ti i na svemu onom što će tek doći u moj život,
Da mi obraduje oči...
Voli te beskrajno
tvoja apostolica Ana Emanuela Šimunić, 18.06.2016.

BVB braćo i sestre, utječimo se volji dobrog BOGA!
Jahve je dobar Bog, darivatelj iznenađenja svetih!
Milostiv neka vam bude u sve dane.
obradovao vam nade srca i duše
i poslao anđele svete da vam blagoslov pruže, amen!
Srdačan pozić od sestrice u Kristu,
ljubim vas sve, posebno srca potrebita
kojih se malo tko sjeti!
Radosni mi budite, jer je Gospodin naša istinska radost!
:* :* :* :* :* :* :* 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...