srijeda, 1. lipnja 2016.

Zahvalnost Gospodinu na daru ljubavi

Fala Gospodinu na daru LJUBAVI, na svetom osjećaju koliko nas ljubi i raduje, koliko je spreman žrtve prinjeti za spas nas grešnika! Djela njegove ljubavi su zadivljujuća, suze ganuća duši nude i osmjehe zahvalnosti! Izveo si nas iz ropstva , postajući rob, OPROSTI Spasitelju, OPROSTI Oče Nebeski. Oprosti svijetu što nije prepoznao koliko VELIK si, koliko MILOSRDAN si! Zagrljaji zahvalnosti srca i duše Nebu putuju dobri Gospode, VOLIMO TE!   Ljubav je tvoja postala ljubljena, pobjedio si smrt i pozvao nas u svoju svjetlost ozdraviteljsku. Neka ti melem budemo mi koji te proslavljamo i mnoge ka tebi pozivamo! Abba Oče, usliši ponizne, okrijepi klonule, djeluj i na one koji ne vide te, da obrate se, da dožive kajanje, amen! Od srca mog, BVB !

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...