srijeda, 1. lipnja 2016.

TAJNA KRŠĆANSKOG USPJEHA JE PREPUŠTANJE ŽIVOTA BOŽJOJ VOLJI

Moramo se ponašati kršćanski, moramo ostati na čvrstoj stjeni ; ISUSU, koji šalje snagu Duha Svetoga nama u pohode. Moramo pripremiti srce na primanje posebnih darova Jahvinih, koje On sa radošću za nas priprema u svom svetom skrovištu. Svi imamo različite životne ispite, nitko od nikoga ne umi prepisati odgovor za njegov život. Ne postoji nitko ljudski tko zna nešto o nama. To umi samo Bog, uspjet ćemo dobiti odgovore kroz molitvu, zahvalnost, trpljivost i ustrajnost. Ne očajavajmo, radije se očarajmo milošću križa, u njemu je ključ za Raj! Po darovanju ljubavi znati ćemo jesmo li prošli nebesko testiranje, nije teško samo treba biti anđeoske prirode u nama ljudima. Gesta plemenitih. Trebamo se vratiti volji Očevoj, a volja Očeva je sama ljubav!

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...