četvrtak, 30. lipnja 2016.

MOLITVA

Tako bi rado da je KRAJ i suda i boli. Tako bi rado ja Novi Jeruzalem da ugledam. Da se duh moj probudi u bezbolnoj rajskoj postelji od ruža i ugledam anđela za muža. Tako bi rado zaspala, od svega se bolnog rastala. Na rukama ne bi drhtale molitve, već svijeće zahvalnice koje bi nosila Rajem. Rajski vrtovi čekajte na mene, ne odustajte sile Gospodnje od ove neutješene žene. Isuse obasjaj boli boje, udahni Jahve darove Duha Svetoga u duh moj da snagom vjere pobijedim ovu zemaljsku bol. Svjetiljko puteva mojih vodi me, ljubavlju svojom blagoslovi me sad kad do dna padam, kad tijelo se ničem ne nada. Obnovi me, zacijeli srce neshvaćeno moje,amen.


Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...