utorak, 28. lipnja 2016.

SVETA PRIČEST ZAHTJEVA ISKRENO POKAJANJE



Onaj tko se svaki dan kaje za svoje grijehe može primati tijelo Kristovo! Divno je rasteretiti se na ispovjedi, ja sam imala tu mogućnost u Međugorju! Možemo nakon dosta vremena od ispovjedi i sa malim grijesima iskrenim pokajanjem primati pričest draga braćo i sestre jer iskreno KAJANJE za male grijehe Bog prašta, On želi da misno slavlje bude potpuno, a potpuno je samo onda kada primimo tijelo Kristovo koje nas ozdravlja na duhovnoj i tijelesnoj razini! Kajanje je štit od zloga, kajanje je predanost Gospodinu! Blagoslovilo vas tijelo Kristovo svake svete nedjelje, amen! ✨B✨V✨B✨💒



Dobrostivim srcem rasvjetli Gospode noć koja nam dolazi, umanji bol vapajnih, uplašenih, nezbrinutih, potrebitih, bolesnih, ostavljenih, razočaranih, smiluj se onima koje smrtni plamen doziva, arhanđela Gabriela u pomoć im šalji da ih u Raj uputi..., otari uz pomoć anđela čuvara suze svijeta, blagoslovi svojim mirom i ljubavlju braću i sestre u zajedničkoj molitvi! Amen!

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...