četvrtak, 30. lipnja 2016.

MILOSTI MOJA RAZAPETA


Srce Isusovo, radosti moja. Zbog Tebe su suze moje pune blagoslova. Smijem se u bolu svom, igram se poput djeteta sa rajskim anđelima, odlazim daleko u dimenzije svete, uvijek sam dušom u bijegu sa ove bolne Planete.. tamo u Tvoju svjetlost idem da se bolna okupam. Sve su mi Tvoje riječi, Tvoja ljubav me liječi. Kralju moj trnovita je i moja kruna, nikada princezica bila nisam, ali ne žalim jer ovo bolno sve uputilo me do Tebe, Tješitelju rajski mileni hvala Ti na utjehi. Tako bi rado zaspala na Tvojom presvetom rukama, trnje da sa mene skineš svjetlom nade okruniš. O Isuse moj mileni čuj me u ovoj mojoj potrebi. Unaprijed hvala za sve svete radosti...neka bude po Očevoj presvetoj volji..



U srcu blagoslov Neba, to je sve što nam treba. Gospodine dobrostivi, milostivi hvala za sve hrabrosti u sred naših žalosti. Hvala na nesebičnoj ljubavi što u srcu sja i kroz oči molitvene Svijet obasjava. Hvala na svjetlu i šibici u tami, koja svijeću molitvenu pali.

Sjeti se u bolu svom, da se uvijek možeš odvojiti na dva dijela. Dušom uvijek možeš kud god poželiš... Blagoslov si nekome, iako često toga nisi ni svjestan. Zrcali se u liposti svojih najdubljih čežnji, dotakni ljubav i raduj se. Bog te je udahnuo dah života, a život je poseban dar koji traži nježnost i zahvalnost. U trpljenju ima izlaz, u suzama postoji sreća onom tko Boga ljubi.

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...