petak, 10. lipnja 2016.

PREDANA MOLITVA NEBESKOJ OBITELJI

Pogledaj mi oči majko nebeska,
pogledaj ta sjećanja...
Pogledaj mi kroz suze Isuse,
nek ishlapi ono što boli me...
Nazaretska obitelji,
molim vas blagoslovite me!

Sveti Josipe štitio si za zemaljskog života
Božje blago, Božju Betlehemsku zvijezdicu i
njegovu majčicu, pohitaj mi u pomoć!
Jer i meni treba zaštita,
ona sveta, koja iz očaja uspravlja!
Sa rajskim tajnama ti noćas dođi,
šapni mi osjećajnošću srca,
gdje da nađem nekog sa vrlinama tvojim,
gdje da nađem čovjeka anđela kojeg
kao nekog svetog volim?
Tko bi me čuvao kao što si ti umio
Blaženu Djevicu Mariju i Isusa?
Tko bi me volio čisto predano,
tko bi me umio štititi srcem i dušom?
Tko bi me hrabrio blagoslovom u zoru
i molio Boga da patnje moje odu?
O sveti Josipe, znaš li gdje krila bijela odmara
voljeno biće moje?
Požali se i ti Ocu nebeskom za mene,
mada znam da čuje On mene,
znače mu moje molitve i želje.
Vjerujem, obasjava te svjetlost Njegova,
U toplom si zagrljaju milog Gospoda,
Došlo mi je da ti se jadam,
da ti kažem da mi je dosta da stradam!
Želim u blagoslov blaženog trenutka,
Želim stvarnu sreću,
odmor od snova.
Zato ponizna na zemlji stojim,
Utječem se zagovoru tvom,
zagovoru obitelji Nazaretske,
svete podrške.
Neka mi srce čita Gospod,
neka me blagoslovi svojom svetom voljom,
isprosi mi to blaženi čovječe Božji,
isprosi držeći za ruke svoju nebesku obitelj
koja radost velika meni je!
Molim te Oče Nebeski u Kraljevstvu svome čuj vapaj moj,
Sjeti me se, ako ne danas, ako ne sutra,
ako ne smijem u sreću zemaljsku,
ostavi mi ceduljicu rajsku,
kartu za povratak u tvoj vječni zagrljaj!
Samo me spasi, odmori što prije,
ja bi život u kome se sve moje
od počivanja u Duhu Svetome smije!
Usliši mi govor i ćutanje,
Jahve dobroto RAJA čuj mene
i one koje odabrao si, koje ljubio si oduvijek!
Smiluj mi se zbog neizbrisivih gesta svetog Josipa,
Zaštitnika sina tvoga ljubljenoga,
Smiluj mi se Bože moj po zaslugama tvoga ljubljenog sina
i brižnosti blažene Djevice Marije.
Smiluj mi se po pokajanju mome za sve.
Smiluj mi se gledajuć me po ljubavi koju dajem.
Amen! <3 span="">
©Ana Emanuela Šimunić, 10.06.2016.
Blagoslovio dobri Bog sve duše kojima je želja ljubav čista iskrena.
Utječimo se zagovoru nebeske obitelji, Jahve je milostiv Bog i sve nam daruje u sveti trenutak!
 BVB braćo i sestre!

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...