ponedjeljak, 22. veljače 2016.

Snažna Molitva za financijski blagoslov

Bog sve ravna i svemoćno upravlja !
Ova moćna molitva djeluje odmah. !!!
Izmoli je devet puta za redom
Najefikasnije moli u 3 sata vrijeme Isusove smrti na križu.
Napravite znak križa svaki put kada molite.
Vjerujte i razmatrajte svaku riječ kada molite i brza pomoć neće izostati.
Mnogima je pomogla pomoći će i vama. Amen.
FB Stranica Vjera
Svjedočanstva & Vjera

Snažna Molitva za financijski blagoslov
+
U ime Oca, i Sina, i Duha Svetoga. Amen
O Velika Muko,
smiluj mi se!
O Duboke Rane,
izliječite me!
O Krvi Prolivena u Izobilju,
operi me!
O Krotkosti,
pridigni me!
O Okrutna Smrti,
spasi me!
O Bože Milosrđa,
milosrđe jer se ufam u Te
uslišaj moju molbu (i udijeli mi pomoć i financijski blagoslov)
na Tvoju veću slavu i moje spasenje. Bože Oče i Gospodine u
Isusovo ImeTi se molim, poslušaj moje ponizne molitve i usliši vapaj pouzdanja. Amen.
Bog zna, i On se brine! Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu, … !
Bog sve ravna i svemoćno upravlja !

Bog zahtijeva da mu vratimo desetinu i prinose a On nam zauzvrat obećava neograničene blagoslove
“Smije li čovjek prikraćivati Boga? A vi mene prikraćujete. I pitate: »U čemu te prikratismo?« U desetini i u prinosu. 9Udareni ste prokletstvom jer me prikraćujete vi, sav narod! Donesite čitavu desetinu u riznicu da u mojoj kući bude hrane. Tada me iskušajte – govori Jahve nad vojskama – neću li vam otvoriti ustave nebeske i neću li izliti na vas punom mjerom blagoslov (Malahija 3:8-10)
Uvijek trebamo biti svjesni da smo za vrijeme ovog života na privremenom zadatku za Boga. Ovdje smo zato da radimo za Njega i gradimo Njegovo kraljevstvo na zemlji. Upravo sada skupljamo nagrade za nebo. Nećemo biti u mogućnosti zaraditi takve vrste nagrada kad se nađemo gore, jer tamo neće biti nikakvog pritiska kojem bismo se suprotstavili. Tamo neće biti đavla s pokušajima da nam odrubi glavu, učini nas bolesnima i ukrade naše resurse.
Upravo sada imamo kratkotrajnu priliku dati slavu Bogu tako da stojimo čvrsto na Njegovoj Riječi usprkos svim pritiscima i lažima koje đavao donosi. Imamo priliku reći, “Hajde đavle, daj svoj najbolji udarac! Kada završiš, još uvijek ću stajati ovdje vjerujući Božjoj Riječi. Još uvijek ću ga veličati govoreći, ‘Njegovim modricama sam iscijeljen!’ Jer ja nisam jedan od onih koji se povlače. Ja sam jedan od onih koji vjeruju i vjerom primaju obećanje!‘“
Ako počnemo razmišljati na ovaj način, moći ćemo se uspješnije oduprijeti pritiscima koje đavao stavlja na nas. Kad pokuša blokirati blagoslov podsjećajući nas na dugove i neuspjehe iz prošlosti, mi ćemo samo nastaviti gledati naprijed u vjeri. S pouzdanjem ćemo staviti sotonu pod naše noge, gdje i pripada, znajući da je u Isusu „naš račun plaćen.“ I smjelo ćemo iskoračiti u budućnost prepunu Božjih obećanja.


Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...