četvrtak, 25. veljače 2016.

BLAGOSLOV DJECE

Gospodine Isuse Kriste!
Ti si djecu primao s tolikom ljubavlju.
Rekao si da svaki koji njih prima, tebe prima.
Usliši naše molitve za ovu djecu.
Daj da ova djeca, dok rastu u znanju i umijeću,
neprestano rastu i u mudrosti tvoje Riječi,
i neka trajno nastoje oko izgradnje boljega svijeta.
Bog Otac, koji vas je u krštenju preporodio za svoju djecu,
neka vas štiti i brani na svakom koraku vašega života.
Amen.
Krist, vječna mudrost, neka vas nauči riječi istine
da možete napredovati u mudrosti i milosti pred Bogom i ljudima.
Amen.
Duh Sveti, blaženo svjetlo, neka vam srca uvijek nadahnjuje
da činite što god je istinito, pravedno i sveto.
Amen.
Neka vas blagoslovi svemogući Bog Otac + i Sin i Duh Sveti.
Amen.
Mile moje... mili moji... B.V.B. :)


Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...