nedjelja, 14. veljače 2016.

MOLITVA MILOSTI BOŽJOJ



Sveprisutnost Božja obasjava me,
Plamen svijeće u tami molitva je moja.
Oče naš duša mi zbori, Boga neizustivo voli!
Oblikuje me milost njegovih spasonosnih ruku,
Postati ću drugačija, više nebeska nego li zemaljska.
Obnoviti će duh moj Duhom Svetim svojim.
Ojačat će mi kosti umorne, krila mi šiju sveti anđeli.
Zahvalnost moja u srcu kuca, čuj Gospode sve
Ono što ćutnjom ti govorim; samo ja i ti razgovor ćemo imati...
Svaki moj dan, svaka moja noć i svaki moj san tebi pripada,
Blagoslovi sve vječni Oče, dobroto nad dobrotama,
milosti nad milostima.
Amen! 













Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...