ponedjeljak, 15. veljače 2016.

DAROVNI PSALAM JAHVI



Učini me svetom Gospode moj.
Bližoj tvojoj svjetlosti, obasjaj me milošću Raja.
Blagoslivljat ću ti ime vječno, spasu moj,
Od tebe me ništa razdvojiti neće,
Jer si ti moje sve, sigurnost i snaga,
ljubav i mir.
Ti si Gospodin moj ljubljeni,
Tebe slavi svaka moja kost,
svaka moja kap krvi,
svaki moj udah i izdah je za tebe!
Učini me svojom u potpunosti,
grijeha zemnog me oslobodi,
Volji se tvojoj utječem
i radujem se blagoslovu Tvome Jahve moj dobri.
Ljubit ću Tebe i svoje bližnje u sve dane koje
mi poklanjaš,
prijatelje i neprijatelje svoje blagoslivljat ću,
jer slušam ono što ti mi kazah kao zapovjed.
Tvoje riječi čine moj život,
Krvotok moj funkcionira zbog ljubavi tvoje.
Ozdravljaš me, činiš novom.
Oči mi prosvjetljuješ i duh moj krijepiš
Duhom istine.

Od srca tvoja Ana ,,Emanuela"

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...