nedjelja, 14. veljače 2016.

KIŠNICOM SVETOM OPERI ME GOSPODINE!

NEK PADA, BOŽJA POBJEDA


Isperi sve prljavo u meni Gospodine, 
da ti se približim u liposti duše, da te slijedim spasenje moje! 
Neka me tvoj Duh Sveti kišnicom spasenja ispuni.
Dopusti mi da ti budem okrijepa dok pustinjom hodiš.
Dopusti mi da odem u onu pra vječnost, da ti dođem,
da ti darujem cvjetove rosne u pustinji suhoj moj Isuse.
Želim da bol tvoja pođe, da suza slap mojih tebi u pomoć dođe!
Snago moja, evo ti mene ponizne,
evo ti ruke moje da te utješe,
evo ti srce moje, kuca za tebe,
evo ti duše moje nek ti miriše, dok palež se osjeti iz neke duše...
Približi me ranama svojm, da ih ljubim, da ih blagoslivljam,
da im hvalu dajem i melem svojim nježnim pogledima.
Isuse oprosti za sve, za svaki moj grijeh,
za svaku ludost moju,
ti znaš koliko te ljubim!
Neka me svjetlo tvoje ljubavi opije,
sveti Valentin neka mi zagovornik u ljubavi bude,
neka mi za sve sude, 
važan si ti
Isuse mileni. 
Od srca tvoja Ana!
 
  
MOLITVA I ZAHVALA NA ČISTU KORIZMENU NEDJELJU

ČISTA KORIZMENA NEDJELJA NEKA OBASJA MOJU NUTRINU,
NEKA ME OČISTI KIŠA MILOSTI TVOJE BOŽE MOJ 
DUH SVETI NEKA BUDE SA MNOM DANONOĆNO,
KAO I ANĐEO KOJEG MI NA PUT ŠALJEŠ!
BLAGOSLOVI ME,
OBNOVI ME,
UČINI ME U POTPUNOSTI SVOJOM,
MOLITVA NEK MI BUDE ŠTIT,
NOVA PJESMA  NAGRADA!
LIPOST NEKA IZRANJA IZ USANA MOJIH,
NEKA LJUBE RIJEČIMA POTREBITE,
NELJUBLJENE 
I ONDA KADA NEMA KO DA ME TJEŠI
NEMA KO DA ME RIJEČIMA LJUBI.
DOPUSTI DA OSTANEM LJUBAV,
APOSTOLICA TVOJA,
PONIZNA, OBNOVLJENA U DUHU ISTINE.
ABBA OČE
POŠALJI MI NADU U MILOSRĐU ISUSOVOG PRESVETOG SRCA.
POŠALJI MI ONO ŠTO MI UISTINU TREBA,
POŠALJI MI SVOJ BLAGOSLOV OKA DOBROGA.
I PRIJE NEGO SPUSTIŠ PTICU SVETU
DA RASPJEVA MOJE SRCE PONOVNO,
ZNAJ DA TE SVA MOJA TIŠINA LJUBI,
SAV MOJ OSJEĆAJ LJUBAVI PUTUJE TEBI
I ONOM KOGA MI ŽELIŠ DAROVATI.
NEKA MI BUDE PO VOLJI TVOJOJ UVIJEK.
OD SRCA TVOJA ANA!
LJUBIM JAHVU DOBROG OCA SVOG NEBESKOG,
LJUBIM SPASITELJA SVOG ISUSA MILENOG,
LJUBIM DUHA SVETOG TJEŠITELJA ISTINSKOG!
LJUBIM MAJKU MARIJU, MOJU BRIŽNU KRALJICU MIRA I LJUBAVI.
LJUBIM ANĐELA ČUVARA KOJI ME BUDI I USPAVA.
LJUBIM I ONOG TKO ME VOLI U SVETOJ TAJNI!
LJUBIM SVETE ANĐELE I ARHANĐELE ŠTO MI DUŠI PRILAZE,
LJUBIM SRCA BOŽJA, SVIH SVETIH BOŽJIH PUTNIKA!
HVALA ZA ISPOMOĆI SVE KADA TREBALO JE!
SVA MOJA LJUBAV NEKA VAM OBASJA SRCE
I OSTAVI VJEČNE OSMIJEHE ZAHVALNOSTI ŠTO VAS IMAM !
   
 

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...