utorak, 16. veljače 2016.

MOLITVA OCU MOM NEBESKOM


Gospode,
neka se obistini samo ono što ti u moj život šalješ.
Izbavi me iz okova snagom Duha Svetoga.
Razveseli mi dušu i srce moje,
da Te proslavljam u vjekove !
Tjeskobno je tijelo moje,
oslobodi ga milošću svojom,
blagoslovi me bolnu Oče moj!
Pohitaj sa anđelima svojima,
čuj molitveni vapaj moj!
Abba Oče,
dođi i donesi mir meni, slobodu bića mog.
Molim te kao što me je Isus tvoj ljubljeni naučio;
'Oče naš, koji jesi na nebesima!
Sveti se ime tvoje!
Dođi kraljevstvo tvoje!
Budi volja tvoja kako na nebu tako i na zemlji!
Kruh naš svagdanji daj nam danas!
I otpusti nam duge naše
kako i mi otpuštamo dužnicima našim!
I ne uvedi nas u napast, nego izbavi nas od Zla.
AMEN'



Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...