ponedjeljak, 4. travnja 2016.

TEBI OD SRCA DOBRI GOSPODINE!


Otvorio si mi duhovne uši, čujem nebesko...
stopio mi dušu sa šapatima tvojim.
O dobri Gospodine nesretnica je postala sretnica.
Smilovao si se jadu mom,
imam tebe dok me rastužuju patnje zemaljske.
Imam zazive u srcu rajske za čitav svijet.
Molitvu moju čuj, nesretne obraduj!

Davno si mi srcu osjećaj ljubavi svete darovao,
anđele svete kao melodiku u dušu stavio,
da uspavljuju moju pregorku bol.
Odnesla su krila ta mnogo suza moga vapaja.
Mnogo tuga i iz milih srdašca,
kada bi ih tajnim nebom u pohode poslala;
da ozdrave, da utješe dječicu, stare, bolesne i nemoćne.
Da razigraju one nevine što za život u bolnici bore se!
Prošla sam i prolazim puno toga,
radost moja u patnji je tješiti sve!
U ime ljubavi tvoje spasonosne Gospodine!
U ime tvoga preljubljenog sina Isusa,
mogu sve, njegova ljubav spasila me!
Svitku se svetom nadam,
imenu svome u kraljevstvu tvome!
Nadam se i mnogim drugim imenima,
koja su se tješila na mojim duhovnim ramenima.
Nadam se da sam pomogla,
zacjeliti rane u napuklim grudima!
Ne želim Gospode u okovanju da padam,
svuda me prati tvoj lik, smiruje mi srca krik.
Želim ustrajati, sa tobom se iako bolna smijati!
Nebesko kraljevstvo u sebi živjeti.
Nisi mi nikada bio tajna Gospodine,
ja tvoju dobrotu proslavljam,
jer je ona zakon u mojim
molitvenim grudima.
Suzama se pozdravljamo, suzama ganuća,
u blagoslovu sja moja duša putujuća!
Noćas će opet moliti za sve;
nek nam se lice tvoje ispunjeno samom ljubavlju smiluje!
Abba Oče, Abba dobri moj Gospodine!
U ime Isusa Krista spasi duše sve...
Krvlju presvetom spasonosnom,
vodom srca nevinog.
Oprosti nam grijehe, oprosti za sve, smiluj nam se,
spusti na svijet koji ti iz ljubavi stvori zrake milosne!
AMEN!
Odsrca tvoja šaptačica Ana Emanuela Šimunić, 4.04.2016.
B.V.B. Ljubim vas lipi moji!

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...