ponedjeljak, 25. travnja 2016.

ღDOĐI DA TI POKAŽEM SVOGA KRALJAღ

Život mi je onaj koji boravi na Nebu,
dođi da ti pokažem koga ljubim...
Nema meni nikoga božanstva zemaljskog,
samo rajskog!
Dođi da ti ispričam o uspomenama,
o vjeri u mojim grudima...
Dođi da ti ispričam tko je Onaj koji spašava,
tko je Onaj koji bezuvjetno sviju ljubi.
Dođi da ti pokažem kralja svog,
ikonu svetu kojoj je nadahnuće Bog!
Dođi da ti pričam o neizustivoj blagosti njegovoj,
dođi da ti ispričam kako nas je ljubiti učio.
Dođi, ne zastajkuj...
Dođi, uzmi moju ruku,
da te duša moja obraduje saznanjem,
da križ je ključ svete odaje.
Dođi pusti suzu, olakšaj si dušu...
Kruna Isusova spasila je i mene i tebe.
Krv nas je Njegova u život vratila i voda koja
je potekla iz srca presvetoga.
Dođi nasloni se na moje grudi,
uspavanke svete moje srce nudi.
 
Dođi da ti pričam o Betlehemskoj zvijezdi
i ptici svetoj koja se su mojoj duši gnijezdi.
Darove ljubavi ostavlja, blagoslivlja!
 
Dođi da ti pričam o odanosti Božjoj,
o apostolima ljubavi i mira.
Dođi da te smirujem dok anđeoska harfa svira.
 
Dođi, uzmi moju ruku toplu,
da ti pokaže nutarnje staze.
Dođi, osjeti da samo ono što u srcu je
nikada ne laže!
Bogu pođi i ne brini,
On će ti pokloniti more ljubavi i svete radosti,
ispariti će sve tvoje zemaljske žalosti.
 
Sveto kliči Jahvi dobrome,
iznenađenja sveta On ti daruje.
Ljubi rane Kristove, one te spasiše!
 
Vrijeme je milosno, ne zaboravi kajanje.
Upamti da veća je milost i ljubav Božja
od svega grijeha ljudskoga.
On prašta iskrenom, poniznom, pokajničkom srcu uvijek.
Dođi, uzmi ruku prijateljstva mog,
blagoslovit će te Onaj koga ljubim,
Isus Krist kralj moj!
Postat ćeš obnovljen, nov čovjek
Radostan i kad bol prijeti!
Obećajem!
 
Do tebe je, do slobodne volje je oduvijek,
a ja bi tako rado svijetu da pomognem!
Abba Oče, smiluj mi se! Amen!
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...