ponedjeljak, 4. travnja 2016.

BLAGOSLOV LJUBAVI

Kada na izgled bezbola nema i samo nevrijeme u srcu se sprema, ja ću Gospode da zaplačem, suzama molitvenim kišu milosti da isprosim, da mi ispere boli sve, da ostane samo ljubav tvoja uz mene! Ja ne mogu ništa, ti možeš sve; izbrisati tugu i moje strahove! Tebi se klanjam, tebi vjerujem svim bićem se volji Očevoj utječem! Smiluj se meni i svima koji u potrebi zazivaju tvoje sveto ime Isuse! Amen!

 Ljubav u koju vjerujemo daje nam zadivljujuća krila, sjetim se Uskrsne svijeće Isusove, darovane svjetlosti u ovozemaljskoj tami. Svatko je pred crkvom djelio to svjetlo drugima, otklonio tamu iz srca, ima li išta humanije i lipše od darovati blagoslov braći i sestrama. Neprocjenivo je to duhovno, od srca poželjeno. Neka vas i noćas to svjetlo čuva i štiti od svega... Neka vas blagoslovi ljubav Oca, Sina i Duha Svetoga. Uslišila vas milost Tvorca, Boga ljubljenog! Abba Oče, neka nam bude po volji tvojoj, u ime spasitelja ISUSA KRISTA mi se UZDAMO! Amen!

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...