četvrtak, 28. travnja 2016.

CRKVA SVETOG JAKOVA, BILAJ

Crkvica moja, skrovište je moje duše! Anđeli Gospodnji krase ju krilima rajskim, nutrina joj odiše sveprisutstvom Božjim, Duh Sveti lebdi molitvenim srcima ispunja ih čistom radosti. I miomirisi nebeski su tu u svakoj ikoni svetoj! Sveti Jakov apostol, čuva ju kao svoj topli dom! Blagoslovom ispunjava srca sva posebno Bilajska! I kada je najteže i kad se molitve ne usliše, ja na koljenima svojim Božjoj volji utječem se, u njoj je moje utočište! Udišem mir, vjeru duboku, udišem Raj i čekam bol da prođe, da me primiš sebi Bože! Pohitaj slomljenim krilima, zacjeli ih iz svoje tajnosti, amen!

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...