petak, 30. prosinca 2016.

OSJEĆAJUĆI PLAVETNOG ANĐELA NUTRINE

Anđeo čuvar mi je dragost koja mi u grudima počiva. Voljen je najvoljeniji. Krasi ga miris nježnosti, plemenitosti, ljubavi i radosti, sav je od miline. Oči su mu zamišljene u sveto, odsutan je poput mene. Krila su njegova postelja mojoj duši, ljubavlju me svojom raspjevava. Kroz rešetke me ukrao tuzi i u sreću stavio, bolnu blagoslovio, sve moje kraj njega je ozdravilo.Takav je moj dragi u svečanoj zori koja me budi u radosti. Glas dragoga moga pun je radovanja, doziva me, pisma mi duga na srcu piše, priređuje mi ono što i ne slutim, pun je iznenađenja moj princ Jeruzalemski, oči mu ko safiri morski blistaju, ispunjeni su ljubavlju za Gospodina, pa me znaju utješiti, savršeno razumjeti, voljeti vječno.

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...