utorak, 27. rujna 2016.

MOJA MOLITVA

Evo ti molitva moja, Kriste moj, moja ljubavi vječna.
Evo ti molitva djetinja, iskrena...
Ne gledaj na mene kao ženu, molim te ne gledaj!
Gledaj me kao na djete uplakano, neutješeno, razboljeno...
Riječi moje kao da su suze koje nitko ne razumije,
bili želio da utihnem moj Gospode.

Šapnula bi uhu tvome, ozdravi me,
ozdravi moje prošlo, sadašnje i buduće.
Samo ti vladaj sa mnom,
okova oslobodi me.
Počuj me milostivi Gospodine.
Ne odbi me u potrebi mojoj,
jer je dugo predugo opjevavanje
moje gorke sudbine.

Noću i danju ja grlim te,
opjevavam milosrđe tvoje,
molim te bolnu, grešnu, neshvaćenu pomiluj me.

Ležaj mi nebeski spremi,
kad smrtni plamen oblije kosti moje.
ali prije toga ulij mi u tijelo blagoslovljene vode,
da za ovoga života mogu ljubav tvoju navještati,
apostolica se tvoja zvati.

Volja Jahvina neka bude,
pristajem ja na bol i bezbol,
na sve ono što je dobro za spasenje moje duše.

Sjeti me se u Kraljevstvu svome Gospode,
sjeti se mene i svih vapajnih,
iz okova nas oslobodi,
otopi lance zemaljske svojom moćnom ljubavlju,
amen.
 

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...