četvrtak, 29. prosinca 2016.

Ljubav se anđeoska sprijateljila sa grudima mojim.
U noćnim suzama, pripitomila sam dušu radosnu u svoje grudi.
Vezao si mi tijelo za krila svoja, obgrlio onu koja je nezagrljena.
Zvijezde su postale usijane, ispisale mi koliko me dušom ljubi netko moj. Sveto ganuće, anđeo si... suza i osmijeh onoj koja je na svijet došla drugačija... Nebeske duše se nađu i kad potope im životnu lađu. Svjetlost si veća od svih lampica svijeta, onaj si koji se klanja Gospodu, krasi te ljubav sveta. Njegovo svjetlo te obasjava anđele, zato si tako pun ljubavi za mene nesavršenu. <3 span="">
 

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...