petak, 22. srpnja 2016.

MOLITVA BOGU OCU, BOGU SINU, BOGU DUHU SVETOM, PO ZAGOVORU SVETE MARIJE MAGDALENE

TEBE MI GOSPODINE LJUBI DUŠA MOJA I SRCE MOJE TEBE PROSLAVLJA. TRAŽIH LJUBAV, A ODUVIJEK JE IMAH SA PRIJESTOLJA TVOGA SVJETLO DARIVATELJSKO DUH MOJ OBASJAVA. TI ĆEŠ KROZ ONU KOJA TE GLEDA, UPITI RIJEČI MOJE, TI ĆEŠ KROZ KAJANJE MOJE MENE NA IZVOR SVOJ ODNJETI KO KOŠUTU UPLAŠENU, DA ME LOVAC NE UGRABI. DAROVATI ĆEŠ KOŠUTU JELENU KOJI PASE KRAJ IZVORA TVOJIH MOLITVENIH. OPTRČATI ĆU GRAD, SLAVIT ĆU BLAGDAN ONE KOJU DANAS MOLIM... I KOJOJ SE DIVIM NA LJUBAVI PREMA TEBI GOSPODINE MOJ. SAMO TI GOSPODINE VIDIŠ OKOM NEBESKIM ONOG KOGA I PRIJE POGLEDA OSJEĆAM I PRIJE ZAGRLJAJA GRLIM, SAMO TI SI ONAJ KOME VJERUJEM I ČIJIMA SE IZNENAĐENJIMA NADAM. OTKRI MI KOGA LJUBIM, KO ME LJUBI... OTKRI U SVETI ČAS! AMEN

Sveta Marijo Magdaleno nasmješi se, neka ti Gospod šapne tajnu, u san da mi je prineseš! Abba Oče!


<3 span="">
Pj 3, 1-4a
Nađoh onoga koga ljubi duša moja.
Čitanje Knjige Pjesme nad pjesmama
Ovako govori zaručnica:
»Po ležaju svome, u noćima, tražila sam
onoga koga ljubi duša moja,
tražila sam ga, ali ga nisam našla.
Ustat ću dakle i optrčati grad,
po ulicama i trgovima tražit ću
onoga koga ljubi duša moja:
tražila sam ga, ali ga nisam našla.
Sretoše me čuvari koji grad obilaze:
'Vidjeste li onoga koga ljubi duša moja?'
Tek što pođoh od njih,
nađoh onoga koga ljubi duša moja.«
Riječ Gospodnja.

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...