subota, 28. svibnja 2016.

VJERA

Sva moja patnja za Gospodina je, trpljenje moje njemu je za ljubav i zahvalnost, radost mi je nositi križ jer je on moja nagrada za sretnu vječnost. Muke će proći i sud i suze će ispariti, ali ljubav sveta Božja koja je moje nadahnuće, nikada neće nestati, jer me voli, jer me čuva , blagoslivlja oduvijek i zauvijek.
U srcu vjernika otkucaj je molitva, koja je prije svega zahvalnost Bogu za spasenje i milost nas grešnika, prihvaćanje Njegove svete volje i ponizno čekanje budućih dana u dubokoj vjeri u ostvarenje onoga što je najbolje za nas. Svaka suza, jecaj, svaka patnja, ispariti će, jer smo mi Božji ljudi koji teže blaženoj svjetlosti koja pruža ozdravljnje i nov život u Gospodinu. Naše boli su ispomoć Isusu, svaki je patnik primjer muke Gospodnje, svakom je dano nositi njegove boli, što je veći križ to smo više nagrađeni, biti ćemo toga još više svjesni u Raju, gdje nam Bog priređuje iznenađenja sveta, kako i piše u 2. Petrovoj 3:9
Ne kasni Gospodin ispuniti obećanje, kako ga neki sporim smatraju, nego je strpljiv prema vama jer neće da tko propadne, nego hoće da svi prispiju k obraćenju.
Upravo sam gledala prelip poticajni dokumentarac o VJERI, sa dubokim promatranjem i svjedočanstvima mnogih ljudi, koji me je inspirirao, pa vam ga lipi moji od srca preporučujem http://biblijskifilmovi.com/slucaj-vera/
Od <3 :="" ana="" bvb="" emanuela="" p="">

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...