srijeda, 10. veljače 2016.

ISUSE, MILOSTI MOJA NEBESKA

Slatkoćo moja,
uljevaj svoju milost u gorku bol latica mojih,
napoj mi dušu ozdraviteljskom vodom života.
Blagoslovi moj bolni hod
snagom Duha Svetoga,
u nadi, trpljivosti, ljubavi i okrijepi spasonosnoj
da ti hodim, da te proslavljam u zdravlju i zahvalnosti.
M o l i m te;
Daj da procvjetam na novo,
podaj mi milosti svoje,
pokora moja neka ti je ugodna...
Jer u svemu se za ljubav tvoju darivam,
tu sam da te slavi postojanost moja.
M o l i m t e;
Podaj duši mojoj sjaj,
dok noć luta plakanjem mojim.
Neka me ne brine vrijeme noćno,
jer svjetlost tvoja mojim bićem zrači.
Post je vrijeme darovno,
sve se moje tebi i stvaralaštvu Očevom daruje!
Zakonima svetim služit ću do vijeka!

Neka se dogodi ono što je volja Očeva,
milost tvoja neka me pronađe,
uzdam se u tebe Gospode.
Smiluj mi se suzama mojim,
smiluj se ljubavi kojoj ti prilazim!
Amen! 
Od srca tvoja Ana Emanuela!

Nema komentara:

Objavi komentar

SVIJETLI MI ISTINOM

Isuse svijetli mi istinom, da iz bolesti uđem u zdravlje. Iz grijeha me svih izbavi, od svakog zloduha koji mi prijeti. Oslobodi me svih nap...